| Zorunluluk |
: |
Seçmeli |
| Önkoşul ders(ler) |
: |
- |
| Eşzamanlı ders(ler) |
: |
- |
| Veriliş biçimi |
: |
Yüz yüze |
| Öğrenme ve öğretme teknikleri |
: |
Seminer. Tartışma. Soru-cevap. |
| Dersin amacı |
: |
Bu ders kapsamında, sorumlu öğretim elemanı tarafından düzenlenecek seminerler, makale değerlendirme ve yazma etkinlikleriyle, öğrencilerin bilimsel, sosyal ve kültürel alanlardaki öngörülerini genişletmek, akademik hayata hazırlamak amaçlanmaktadır. |
| Dersin öğrenme çıktıları |
: |
Dersi başarı ile bitiren bir öğrenci, - Bir bildirinin temel biçimine ve içerik bileşenlerine sahip olacak şekilde yazılma kurallarını öğrenir. - Hazırladığı bir bildiriyi bilimsel bir etkinlikte sunacak olgunluğa gelir. |
| Dersin içeriği |
: |
Seminerler. Makale sunumları. Bildiri yazımı. |
| Kaynaklar |
: |
Bildiri ve seminer hazırlanacak alanda yayımlanmış kitaplar ve süreli yayınlar. |
Haftalara Göre İşlenecek Konular
| Haftalar |
Konular |
| 1 |
Dersi veren öğretim elemanı tarafından belirlenecektir. |
| 2 |
Dersi veren öğretim elemanı tarafından belirlenecektir. |
| 3 |
Dersi veren öğretim elemanı tarafından belirlenecektir. |
| 4 |
Dersi veren öğretim elemanı tarafından belirlenecektir. |
| 5 |
Dersi veren öğretim elemanı tarafından belirlenecektir. |
| 6 |
Dersi veren öğretim elemanı tarafından belirlenecektir. |
| 7 |
Dersi veren öğretim elemanı tarafından belirlenecektir. |
| 8 |
Dersi veren öğretim elemanı tarafından belirlenecektir. |
| 9 |
Dersi veren öğretim elemanı tarafından belirlenecektir. |
| 10 |
Dersi veren öğretim elemanı tarafından belirlenecektir. |
| 11 |
Dersi veren öğretim elemanı tarafından belirlenecektir. |
| 12 |
Dersi veren öğretim elemanı tarafından belirlenecektir. |
| 13 |
Dersi veren öğretim elemanı tarafından belirlenecektir. |
| 14 |
Dersi veren öğretim elemanı tarafından belirlenecektir. |
Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Yeterlilikleri İle İlişkilendirilmesi
| Program yeterlilikleri |
Katkı düzeyi |
| 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
| 1. |
Elektrik ve Elektronik Mühendisliği'nin belirli alanlarında en üst düzeyde bilgi sahibidir. | | | | | |
| 2. |
Bilim ve teknolojiye yenilik getirecek bilgi, beceri ve yetkinliğe sahiptir. | | | | | |
| 3. |
Bilimsel literatürü ve alanındaki en son gelişmeleri takip eder, edindiği bilgilerin eleştirel analizini, sentezini, değerlendirmesini yapar ve araştırmalarında etkin biçimde kullanır. | | | | | |
| 4. |
Özgün bir araştırmayı bağımsız olarak baştan sona yürütebilir. | | | | | |
| 5. |
Özgün araştırma gerektiren projeleri tasarlar, planlar ve yönetir; disiplinlerarası projelerde liderlik yapabilir. | | | | | |
| 6. |
Bilim ve teknoloji literatürüne katkıda bulunur. | | | | | |
| 7. |
Çalışmalarını yazılı veya sözlü olarak etkin biçimde, Türkçe veya İngilizce sunar. | | | | | |
| 8. |
Toplumsal sorumluluğunun farkındadır, bilimsel ve teknolojik gelişmeleri bilimsel tarafsızlık ilkesi ve etik sorumluluk bilinciyle değerlendirir ve topluma aktarır. | | | | | |